Följ oss på sociala medier

Förvandla Feedback till Framgång!

Förvandla Feedback till Framgång!
– så ökar du kundnöjdheten och får engagerade medarbetare

Feedback är er främsta konkurrensfördel, både inom kundnöjdhet och medarbetarengagemang:

– Nöjda kunder (och att veta vad kunderna tycker) är allt viktigare i en tid när det är betydligt svårare att konkurrera med t.ex. pris.
– Engagerade medarbetare är det allra viktigaste på en arbetsplats, och kan öka er produktivitet med över 38%. Ändå visar siffrorna att den psykiska hälsan förvärras i oroande takt.

Allt börjar med ärliga åsikter och ett skifte i mindset. Det är dags för en feedbackrevolution.

Lär dig hur feedback kan förändra allt.

 

Till dig som jobbar inom handel, hotell/restaurang, kommun,
landsting, marknadsföring, turism, vård mm:
Vad upplever egentligen dina kunder/gäster/patienter? Var i kundresan tappar ni dem till konkurrenter? Hur vet ni egentligen vilket bemötande som besökarna minns? Och när på dygnet är flest missnöjda med er service?

 

Till dig som jobbar inom HR eller en annan ledande position:
Vad motiverar egentligen dina medarbetare? Vilken veckodag mår de som bäst? Ska ni bara lyssna på de som hörs mest eller hitta de underliggande orsakerna till stress och psykisk ohälsa? När uppstår flaskhalsar i produktion?

Lär dig ställa rätt frågor – på rätt sätt. Och ta del av de senaste resultaten från nya mätmetoder inom kundnöjdhet och medarbetarengagemang.

 

Föreläsaren
Ted Axelsson är enkät- och pulsmätningsexpert på GreatRate och analyserar nöjdhet på nya sätt, t.ex. i realtid. Han har bland annat fått uppdraget att vara Ishotellets gästnöjdhetsanalytiker och jobbar med feedback inom allt ifrån IKEA till kommuner, serviceboenden och internationella organisationer. Han är även representant i HR-navet som expert på medarbetarenkäter på nya sätt.

Ted går i frontlinjen för en feedbackrevolution som han menar är ett måste för att hinna med i dagens snabba vändningar där åsikter sprids som en löpeld. Organisationer behöver göra kundnöjdhet till en del av deras egna rutiner, och inte lämna allt till slumpen ute i de sociala medierna där det redan är för sent att agera. Och ta hand om sina medarbetare för att undvika sjukskrivningar och kostsam personalomsättning.

Med gedigen erfarenhet av att analysera upplevelser timme för timme avslöjar Ted tiderna då vi är som mest nöjda och missnöjda, dagarna vi presterar som sämst och hur just du kan tänka för att inte göra samma misstag som alla andra.

Nyhetsflöde

Till alla evenemang