Östsvenska Handelskammaren

Beegleton spanar – så blir förändringarna i Sociala medier i höst

LinkedIn skippar stories och lanserar en nyhet, Facebook skruvar på flöden och Instagram förändrar sin sökfunktion. Det är några av nyheterna på de sociala kanalerna i höst.

De sociala medierna är idag självklara forum för företag att skapa förtroende, visa upp sina produkter och bygga en relation med sin målgrupp. Men att hänga med i vad som händer bakom kulisserna hos de stora plattformarna är inte det enklaste.

LinkedIn
För ett drygt år sedan hittade stories in även på LinkedIn. Det nya inslaget blev dock inte långvarigt – 30 september läggs funktionen ned. Istället kommer en ny videofunktion med kortare klipp, unik för plattformen att lanseras. LinkedIn själva skriver att…

Läs hela artikeln här

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Wistbo Information AB söker serviceinriktad och kreativ systemutvecklare

Vår vision är att bygga världens bästa informationssystem för driften inom kraft- och värmeverk. Den värdegrund som vårt företag vilar...

Skapa en framgångsrik Instagram-strategi för 2022

Digitalsnack - Social mediebyrå delar med sg av sina absolut bästa tips för att skapa en vinnande strategi för Instagram...

Norrköpingsbolaget Opigo AB förvärvar TerraWatt Charging Sweden AB!

Opigo AB offentliggör idag att man har förvärvat Stockholms-baserade TerraWatt Charging Sweden AB. TerraWatt är en ledande aktör på den...

Mantap lanserar analysplattform

Analysplattformen Mantap Survey gör det enklare att skapa enkäter, samla in svar och analysera svar direkt. Nu har företaget från...