Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

ReverseMassaHeader

Välkomna till årets studentmässa – för er som vill komma studenterna närmare och förstå LiUs kompetensutbud från de olika sektioner!

Att förstå vad alla 37 000 studenter vid Linköpings universitet får med sig i termer av kompetens och förmågor är...

Skyline 1 w. logo

Svensk-amerikanska handelskammaren i New York, Energimyndigheten och Build Edison är stolta att presentera 2024 års omgång av Skyline!

Ansök till Skyline – ett skräddarsytt accelerationsporgram för små och medelstora svenska företag med energi- och klimatinnovationer inom hållbara byggnader.

1

Fördjupningsutbildning i Ordföranderollen med Styrelseakademien Östsverige

Styrelseordförande – Den viktigaste rollen i styrelsen? Har du den formella kompetensen och förmågan att få gruppen, styrelsen, att arbeta...

maries

Östgöta Kök och ÖK Smak & Tak dukar upp till vårligt gästspel med Marie Skogström

Den 3 maj är vi på ÖK Smak och tack så glada och stolta att få välkomna härliga Marie Skogström...