Östsvenska Handelskammaren

Håll i frukostevent eller after work

Som medlem i Handelskammaren kan du till en låg kostnad hålla i ditt eget event i våra lokaler. Vi bjuder in Handelskammarns medlemmar via vårt eventbrev/nyhetsbrev och hemsida.

Du står för innehållet i ditt event och vi sköter den trevliga inramningen.Det går att välja mellan koncepten Coffee by, Drink by och Boost Your Business. Coffee och Drink by är fysiska träffar på våra mötesplatser men kan även genomföras som ett hybridevent och Boost Your Business är i ett heldigitalt format.

Boost Your Business -digitalt

2 företag som kompletterar varandra får ca.15 min var och vi delar även upp deltagarna i Break out rooms för digitalt mingel.

Vi:

  • Utformar och skickar ut inbjudan i våra kanaler
  • Tar emot och hanterar anmälningarna
  • Ordnar zoomlänk
  • Hjälper er med sändningen, eventuellt på plats hos oss i vår studio
  • Hanterar gästerna i det digitala rummet
  • Hälsar välkommen och prickar av gästerna
  • Skickar ut ett välkomtsmail
  • Skickar er deltagarlista

Ni:

  • Bestämmer vad ni vill berätta om
  • Skickar oss förslag på text och bild till inbjudan
  • Skickar oss er presentation i förväg

Boost Your Business är mellan 9.00-10.00 och kostar 3000 kr/tillfälle.

Coffee by och Drink by

Vi:

  • Utformar och skickar ut inbjudan i våra kanaler
  • Tar emot och hanterar anmälningarna
  • Beställer och ordnar med förtäring
  • Ställer i ordning lokalen (Kammarforum, Norrköping eller Cleantech park, Linköping)
  • Hälsar välkomna och prickar av gästerna
  • Skickar ut ett välkomstmail
  • Skickar er deltagarlista

Ni:

  • Bestämmer vad ni vill berätta om
  • Bjuder in eventuell föreläsare från er
  • Skickar oss förslag på text till inbjudan
  • Tar med presentationen

Coffee by:

Börjar 07.30 med frukostbuffe

Ni håller ert föredrag mellan 08.00-09.00 

Pris: 3000 kr + 75 kr/p för frukost

Drink by:

Börjar 17.00 med drop in och mingel

Ni håller ert föredrag ca 17.30-18.30

Mingel och förtäring 18.30-ca.19.30

Pris 5000 kr + förtäring från ca.175 kr/p

Efter klockan 17.00 tillkommer 395 kronor för varje serveringspersonal och timme som eventet pågår.

Varmt välkomna att höra av er och boka ert eget event!

Kontakt

Annika Bornström

Verksamhetschef event och Kammarforum

Relaterat innehåll

Event

Här hittar du utbildningar, event och föreläsningar. Du kan delta fysiskt eller...

Nyheter

Här kan du läsa artiklar vi skriver om våra medlemsföretag, debattartiklar, krönikor...

Våra medlemmar

Hos oss samlas cirka 900 företag i regionen. De största och de...