Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

VägSjäl bjuder på kostnadsfritt webinar – ”Boosta ditt naturliga ledarskap”

Ett kostnadsfritt webinarium för dig som är chef, projektledare, lärare, egenföretagare eller medarbetare, som vill hitta ditt unika ledarskap som...

Wistbo Information AB nyanställer och söker dig som är systemutvecklare med några års erfarenhet

Om Wistbo driftportal Wistbo Information AB äger och utvecklar tjänsten Wistbo driftportal, en marknadsledande kommunikationsplattform för drift och produktion inom...

Nu kan du nominera till Norrköping Tech Award!

Norrköping Tech Award delas ut till ett företag eller en organisation vars lösning kombinerar teknisk spets med en positiv samhällseffekt....

Upptäck nya möjligheter i Brasilien: Följ med vår delegation till São Paulo!

Är du redo att expandera ditt företag till en av världens mest dynamiska marknader? Den 7–11 april 2025 organiserar Norrköping...