Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Företagsevent med Pulpo Live

Hej kära medlemmar, Augin Damar heter jag och driver Pulpo Live & Agentur tillsammans med min fru. Vi jobbar med...

Glöggmingel – med nätverkande, företagande & julstämning i fokus!

Välkommen till Vikboplan 11 i Norrköping, där UCS One Business tillsammans med Spiris slår upp portarna till glöggmingel för företagare....

Frukostseminarium: Nya 3:12-reglerna – Så påverkas du och din utdelning 2026

Från och med 2026 väntas nya regler träda i kraft som påverkar hur mycket utdelning du kan ta ut från...

En magisk kväll i skärgården 💙 På Arkösunds Hotell

Den 1/11 har vi återigen äran att välkomna David Lundqvist (årets kock 2018) till vårt kök på Arkösunds hotell.