Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Från bra till bättre

Linda Gerhardsson är grundare av Linda Gerhardsson Communication Business Partner AB, ett företag specialiserat på strategisk kommunikation. Hon har erfarenhet...

Alfombra Roja hjälper dig att delta på mässor under 2025

Intresserad av att delta på mässor under 2025? Nästa år bjuder på ett stort urval av mässor och du kan...

Remote Working: Bridging the Global Talent Gap

Join us on 6 November to explore the future of work and discover how remote working can shape a thriving,...

Ny liten personlig Begravningsbyrå i Linköping

Himmel och Jord och allt däremellan är ett företag inom begravningstjänster som erbjuder stöd och hjälp genom hela processen kring...