Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

FVB Linköping fyller 25 år!

Satsningen i Linköping inleddes år 2000 i samband med att FVB köpte teknikkonsulten TD Tech.

Välkommen på God morgon Norrköping!

Utmaningen att hitta rätt kompetens är en av vår tids största tillväxthämmare, vi vet att när kompetensen saknas stannar en...

En smkafull afton på Arkösunds Hotell

Vi är stolta och glada att än en gång få arrangera en kväll i samarbete med den välrenommerade krögaren Norbert...

Tio svenska cleantech-företag får chans att expandera till Tyskland

Tysk-Svenska Handelskammaren och Energimyndigheten söker tio svenska bolag med innovativa produkter och tjänster inom hållbar energi som vill etablera sig...