Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Himmelsby SPA & Konferens bjuder in till Mordgåta & Middag i Vita huset

En oförglömlig kväll fylld av dramatik, skratt och gourmetmiddag – skräddarsydd för dig och dina kollegor som vill förena teambuilding...

Kampanj: Bilfria dagen – 22 september

För att uppmärksamma Bilfria dagen erbjuder vi en specialbiljett i appen för endast 1 krona.

Wistbo Information AB söker systemutvecklare

Kom och jobba med oss! Nu har du chansen att bli en viktig del av utvecklingsteamet på Wistbo Information. Vi...

Seminarieserie kring ledarskap i förändring

Frontit i Linköping välkomnar dig som ledare och/eller chef till en inspirerande seminarieserie där vi fördjupar oss i samspelet mellan...