Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier 2022

Idag släpps Internetstiftelsen årliga rapport om Svenskarna & Internet! Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar varje år hur vi svenskar använder sociala medier.

Nedan finns en kortare sammanfattning av de viktigaste siffrorna samt en intervju och analys av siffrorna tillsammans med Internetstiftelsen!

Digitalsnacks sammanfattning:
https://digitalsnack.se/blogg/nyheter-sociala-medier/svenskarna-sociala-medier-2022/

Intervjun och analysen Cecilia gjort tillsammans med Internetstiftelsens, Affärsområdens och Kommunikationschefs Jannike Tillå. https://digitalsnack.se/blogg/digitalsnack-podcast/podd-svenskarna-sociala-medier-2022/


Digitalsnack –
Sociala mediebyrå är en helhetslevrantör kring tjänster för sociala medier. Vi är experter på:
Innehåll för sociala medier
Video för sociala medier
Foto för sociala medier
Annonsering i sociala medier
Strategier
Analys
Vi gör även föreläsningar och utbildningar inom sociala medier. Mer info på https://digitalsnack.se

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Certifieringsutbildning med Styrelseakademien – Rätt fokus i styrelsearbetet (SME) i Norrköping och Linköping

Styrelseakademien har i över 30 år verkat som en ideell och politiskt oberoende kraft för att stötta och utveckla svenska...

LEAD Talks: Trump in office – hur påverkas Östergötlands startups?

Efter Donald Trumps tillträde som USA:s president måndagen den 20 januari förväntas stora förändringar inom global handel. Vilka strategier bör...

Industriell och urban symbios – kurs på Linköpings universitet

Nu finns möjlighet att lära sig mera om industriell och urban symbios vid Linköpings Universitet för er som är yrkesverksamma.