Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier 2022

Idag släpps Internetstiftelsen årliga rapport om Svenskarna & Internet! Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar varje år hur vi svenskar använder sociala medier.

Nedan finns en kortare sammanfattning av de viktigaste siffrorna samt en intervju och analys av siffrorna tillsammans med Internetstiftelsen!

Digitalsnacks sammanfattning:
https://digitalsnack.se/blogg/nyheter-sociala-medier/svenskarna-sociala-medier-2022/

Intervjun och analysen Cecilia gjort tillsammans med Internetstiftelsens, Affärsområdens och Kommunikationschefs Jannike Tillå. https://digitalsnack.se/blogg/digitalsnack-podcast/podd-svenskarna-sociala-medier-2022/


Digitalsnack –
Sociala mediebyrå är en helhetslevrantör kring tjänster för sociala medier. Vi är experter på:
Innehåll för sociala medier
Video för sociala medier
Foto för sociala medier
Annonsering i sociala medier
Strategier
Analys
Vi gör även föreläsningar och utbildningar inom sociala medier. Mer info på https://digitalsnack.se

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Välkommen på God morgon Norrköping!

Utmaningen att hitta rätt kompetens är en av vår tids största tillväxthämmare, vi vet att när kompetensen saknas stannar en...

En smkafull afton på Arkösunds Hotell

Vi är stolta och glada att än en gång få arrangera en kväll i samarbete med den välrenommerade krögaren Norbert...

Tio svenska cleantech-företag får chans att expandera till Tyskland

Tysk-Svenska Handelskammaren och Energimyndigheten söker tio svenska bolag med innovativa produkter och tjänster inom hållbar energi som vill etablera sig...

Kommunikation som affärsnytta på scenen i vår

Den 19 mars 2026 är det äntligen dags för Ledare i Linköping - en heldag för dig som leder andra...