Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier 2022

Idag släpps Internetstiftelsen årliga rapport om Svenskarna & Internet! Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar varje år hur vi svenskar använder sociala medier.

Nedan finns en kortare sammanfattning av de viktigaste siffrorna samt en intervju och analys av siffrorna tillsammans med Internetstiftelsen!

Digitalsnacks sammanfattning:
https://digitalsnack.se/blogg/nyheter-sociala-medier/svenskarna-sociala-medier-2022/

Intervjun och analysen Cecilia gjort tillsammans med Internetstiftelsens, Affärsområdens och Kommunikationschefs Jannike Tillå. https://digitalsnack.se/blogg/digitalsnack-podcast/podd-svenskarna-sociala-medier-2022/


Digitalsnack –
Sociala mediebyrå är en helhetslevrantör kring tjänster för sociala medier. Vi är experter på:
Innehåll för sociala medier
Video för sociala medier
Foto för sociala medier
Annonsering i sociala medier
Strategier
Analys
Vi gör även föreläsningar och utbildningar inom sociala medier. Mer info på https://digitalsnack.se

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

”Många företag som omfattas av UDI-lagen vet inte ens om det”

Den 1 december 2023 trädde UDI-lagen (lagen om granskning av utländska direktinvesteringar) i kraft i Sverige. Den 10 december 2024...

Vinnaren Stora Talarpriset 2024 är… Charbel Gabro

Östsvenska Handelskammarens medlem Charbel Gabro tilldelades i november priset Stora Talarpriset 2024.

Trygga din kompetensförsörjning – Arbetsförmedlingen har möjligheter och insatser

Vi är Sveriges största förmedlare av arbeten. Vårt jobb är att så effektivt som möjligt föra samman dem som söker...

Från bra till bättre

Linda Gerhardsson är grundare av Linda Gerhardsson Communication Business Partner AB, ett företag specialiserat på strategisk kommunikation. Hon har erfarenhet...