Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Cloudity och Hardis Group går samman för att stärka sin position i Europa

Cloudity är en Salesforce (#1 CRM) Summit Partner, med kontor i Sverige, Frankrike, Tyskland och Polen. Efter att ha genomfört...

Den bästa kommunikationen är den som blir av

Vill du lyfta hundra kilo i bänkpress eller springa milen på fyrtio minuter? Det viktigaste är inte exakt vilket träningsprogram...

Inbjudan till lunchseminarium på Elmia Subcontractor -Utmaningar och möjligheter inom frakter och energi med Expense Reduction Analysts.

Kom gärna och besök vårt lunchseminarium som vi ger tillsammans med Kristher Svensson på Swedish Match. Vi kommer ha våra...

PRE-EVENT TULPANEN – DOSPACE Innerstan

Vi är ett gäng taggade människor som vill förändra kontorsmarknaden och låta alla få möjlighet till en riktigt bra arbetsplatsupplevelse....