Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

UCS One Business hjälper dig med milersättningen 2024

Har du under 2024 använt din privata bil eller förmånsbil för resor i/till ditt arbete har du rätt till ersättning....

Beegleton tillsätter en Advisory Board som nästa steg i tillväxtresan

Efter 13 år tar Beegleton nu nästa steg i sin tillväxtresa genom inrättandet av en Advisory Board – en rådgivande...

Nya räntebeskedet – Så påverkar inflation och ränta ditt företag

Torsdag den 27 juni 2024 släpper Riksbanken sitt nya besked för Styrräntan. Var bland de första att få veta om...