Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Träningsnätvärket – Yoga med Jenny Lindberg 18/10

Träningsnätvärket är ett koncept som drivs av XLENT i Östergötland – där vi under avslappnade (och ibland svettiga) former får...

Venture Arena: Eventet där vi matchar dig med startups

Ditt nya karriärsäventyr börjar här! Nu kan du som är intresserad av att ta uppdrag i en deeptech-startup delta på...

Devlin2023 by Responsive

DevLin är östra Götalands största och enda konferens för dig i utvecklingsorganisationen och har bedrivits årligen sedan 2011. Konferensen fokuserar...

Så stärker Energimyndighetens accelerator program dina tillväxtplaner

Energimyndigheten, i nära samarbete med Business Sweden och Tysk-Svenska Handelskammaren erbjuder kostnadsfria acceleratorprogram uppdelat i länder, regioner eller globalt: Indien,...