Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

Sommarfest xlent 16maj

Sommarfest med XLENT och inspiration för en hållbar arbetskultur

Välkommen till årets Sommarfest hos oss på XLENT! Du kommer bli inspirerad till en mer hållbar arbetskultur av föreläsaren Andreas...

s3 logo2020 80percent

Utbildning: Forma bättre organisationer med Sociokrati 3.0

De flesta organisationer är byggda på samma sätt som vi har gjort de senaste 100 åren. Men moderna organisationer behöver...

Lopning 24 april

Träningsnätvärket med XLENT och Frida Södermark

Ta chansen att få handfasta tips och inspiration av ultralöperskan och löpcoachen Frida Södermark. Övningarna under passet är anpassade så...

NTD 2024

NVIDIA och Microsoft till Norrköping Tech Day den 21 maj

I en värld där förändringstakten accelererar minut för minut är det helt avgörande att ligga i framkant. Norrköping Tech Day...