Östsvenska Handelskammaren

Så använder svenskarna sociala medier

Digitalsnack – Social mediebyrå har sammanfattat årets rapport kring svenskarnas social medievanor. Läs den här!

Varje år lanseras Sveriges största undersökning kring internet – Svenskarna & Internet av Internetstiftelsen.

En tradition är att Digitalsnack – Social mediebyrå sammanfattar och analyserar rapportens del om användandet av sociala medier.
Bl.a kan du läsa om detta från årets rapport:

⭐️ LinkedIn pandemins vinnare
⭐️ Facebook saknar påfyllning av nya användare
⭐️ Instagram stories populärt bland yngre
⭐️ Så använder olika generationer sociala medier
⭐️ TikTok en hit bland mellanstadiet och högstadieelever

Läs sammanfattningen av rapporten kring svenskarnas sociala medievanor här.

Medlemmarnas nyheter

Erbjudanden och nyheter från våra medlemmar

seminaruim techsverige eventbild

Seminarium med TechSverige: ny rapport om kompetensbehovet inom tech

Välkommen på Afternoon tea med TechSverige och Svenskt Näringsliv onsdagen den 28e februari. TechSverige presenterar en ny rapport som belyser...

Kopia av Webinar IG post

Svensk-Amerikanska Handelskammaren i New York håller i ett Webinarium 8/2

Gateway to Success: How to Successfully Establish Business in the USA

office

Office bjuder in till frukostseminarie

Copilot är här! Är din verksamhet redo för AI? Äntligen är Copilot för Microsoft 365 tillgänglig även för små och...

Ekonomi for icke ekonomer

Ekonomiutbildning för ICKE-EKONOMER med Styrelseakademien Östsverige

Lär dig att förstå det ekonomiska sambandet, vad balansräkningen berättar, vilka nyckeltal som är relevanta och när en kontrollbalansräkning ska...