Under föreläsningen delar våra experter med sig av goda tips på hur du kan skapa effektfulla kampanjer som både syns och känns.
Vi kommer bland annat att diskutera:
👉 Hur man skapar intresseväckande budskap och väljer rätt kanal
👉 Hur man mäter effekten och effektiviteten av din kommunikation
👉 Praktiska exempel på lyckade kommunikationskampanjer
👉 Hur native- och displayannonsering kompletterar varandra för att skapa större genomslag
Dessutom kommer NTM:s vd Lina Hedenström inleda föreläsningen med att berätta om satsningen på vår digitala omställning. Christian Ströberg, grävchef på NT, finns också på plats för att berätta om arbetet som görs för att vara en attraktiv plattform för både läsare och annonsörer.
Vi bjuder även på en god frukost och tid för nätverkande. Vi ser fram emot att träffa dig och tillsammans skapa nya möjligheter för din marknadsföring! Frukostseminariet är ett samarbete mellan NTM och Östsvenska Handelskammaren.
Anmäl dig senast 18/11.
Var:
Kammarforum, Östsvenska Handelskammaren, Norrköping
När:
22/11
Tid:
07.30: Frukost serveras
08.00-09.00: Föreläsning