Författaren och forskaren Erik Modig kommer till studion för ett samtal om marknadsföringspsykologi och kreativ kommunikation. Erik Modig är expert på konsumentpsykologi, reklamstrategi och kommunikation. Lyssnarna kommer få följa med på en resa genom de senaste årens forskning inom beslutsfattande, consumer neuroscience och data-analyser som berättar vilka affärsbeslut och vilken marknadsföring som får företag att växa.
Öst Media, en av Handelskammarens medlemmar lanserar ett nytt koncept med namnet ”Avancera”. Avancera innebär att utvecklas och ta nästa steg och det är just det som är kärnan i det här konceptet. Under året kommer Öst Media att bjuda in till digitala eller fysiska event med spännande gäster som kommer att prata om olika teman inom kommunikation och marknadsföring.
Vi på handelskammaren bjuder in er digitalt och för att kunna nätverka har vi först en lite presentaionsrunda i Zoom, vi tittar på seminariet tillsammans för att sedan ha lite eftersnack och dela med oss av våra insikter och lärdomar.
Anmäl dig så ses vi!