Östsvenska Handelskammaren

Börja i huvudet på kunden

Öst Media bjuder in till ett spännande webbinar med Erik Modig, expert på marknadsföringspsykologi. Handelskammarens medlemmar bjuds in att delta 27 januari.

Författaren och forskaren Erik Modig kommer till studion för ett samtal om marknadsföringspsykologi och kreativ kommunikation. Erik Modig är expert på konsumentpsykologi, reklamstrategi och kommunikation. Lyssnarna kommer få följa med på en resa genom de senaste årens forskning inom beslutsfattande, consumer neuroscience och data-analyser som berättar vilka affärsbeslut och vilken marknadsföring som får företag att växa.

Öst Media, en av Handelskammarens medlemmar lanserar ett nytt koncept med namnet ”Avancera”. Avancera innebär att utvecklas och ta nästa steg och det är just det som är kärnan i det här konceptet. Under året kommer Öst Media att bjuda in till digitala eller fysiska event med spännande gäster som kommer att prata om olika teman inom kommunikation och marknadsföring.

Vi på handelskammaren bjuder in er digitalt och för att kunna nätverka har vi först en lite presentaionsrunda i Zoom, vi tittar på seminariet tillsammans för att sedan ha lite eftersnack och dela med oss av våra insikter och lärdomar.

Anmäl dig så ses vi!

Kommer du inte ihåg om du är medlem?

Kontakt

EO1A4270

Annika Bornström

Verksamhetschef event och möten

Våra event

Våra nästkommande konferenser,  utbildningar eller träffar

20 maj, 2024

Styrelseutbildning Gotland (Internat Grå gåsen)

Vill du kombinera utbildning med en exklusiv upplevelse i naturskön miljö? Nu erbjuds ett unikt...

Styrelseutbildning Gotland

Fåtal platser

21 maj, 2024

Nätverksträff med Bright East: Sommarmingel ombord på M/S Kind

Årets sommarmingel med Bright East sker ombord på passagerarbåten M/S Kind där vi sätter kurs...

Sommarmingel MS Kind webb 1920x1080px 1

21 maj, 2024

Varför äger och driver så få kvinnor företag?

70 procent av svenska privata företag ägs av män. Varför äger och driver inte fler...

Varfor driver sa fa kvinnor foretag 1

21 maj, 2024

Så förändras globala värdekedjor av geopolitik, säkerhetspolitik och den gröna omställningen

En förändrad omvärld får nu tydlig påverkan på företags värdekedjor. Svenska företag verksamma internationellt behöver...

concept geopolitics worldwide economy chess figures placed map banner31