Östsvenska Handelskammaren

ESIC-lunch i Norrköping

Äntligen kan vi ha ESIC-lunchmöte på plats i Kammarforum igen! Välkommen till en kombinerad mingel-lunch-uppdateringsträff torsdag den 21 oktober kl 12-13.30. Eventet är för ESIC-medlemmar i Norrköping med omnejd och sker i samarrangemang med Norrköpings kommun.


Lunchen är för ESIC-medlemmar i Norrköping med omnejd

Medverkar:  
Östsvenska handelskammaren/ESIC
Norrköpings kommun

Innehåll och catider:
12.00-12.30
Mingellunch

12.30
Inledning och kort om affärsnätverket ESIC, Charlotta Elliot, projektledare

12.40
Norrköping 2050 – den storregionala staden, Per Haupt, stadsbyggnadsstrateg

13.05
Ostlänken och det nya centralstationsområdet, Josef Erixon, projektledare Ostlänken

13.25-13.30
Summering och avslut

Anmälan:        
Detta är ett event för ESIC-medlemmar, vi bjuder på lunch och måltidsdryck. (Meddela ev allergier i samband med din anmälan.) OBS! Begränsat antal platser. Vi tillämpar en no showavgift på 250 kr på våra event där vi serverar förtäring, för att minimera svinn och spara på våra resurser.

Anmäl dig senast 18 oktober, vi ses!

Kontakt

Charlotta Elliot

Projektledare ESIC

Våra event

Våra nästkommande konferenser,  utbildningar eller träffar

13 augusti, 2026

B2B med kammaren – höstens kickstart på LINK

Nätverkskväll där vi samlar medlemsföretag för att mötas, uppdateras och inspireras efter sommaruppehållet.

27 augusti, 2026

B2B med kammaren – höstens kickstart på Kammarforum

Nätverkskväll där vi samlar medlemsföretag för att mötas, uppdateras och inspireras efter sommaruppehållet.

1 september, 2026

Val 2026: Industrimark eller jordbruksmark? 

Välkommen till en frukostträff där frågan om värdefull mark debatteras och området Distorp i Linköping...

3 september, 2026

Nätverket för kommunikations- eller marknadsansvariga

Nätverket för dig som är en drivande kraft inom kommunikation eller marknadsföring på ditt företag...