Östsvenska Handelskammaren

Frukostföreläsning: Effektiv Kommunikation

För att nå ut till din målgrupp krävs det inte bara intresseväckande budskap, utan också en väl vald kommunikationskanal. Att skapa igenkänning och väcka känslor är avgörande för att behålla uppmärksamheten hos din publik. Men hur kan du säkerställa att din kommunikation verkligen fungerar?

Under föreläsningen delar våra experter med sig av goda tips på hur du kan skapa effektfulla kampanjer som både syns och känns.
Vi kommer bland annat att diskutera:

👉 Hur man skapar intresseväckande budskap och väljer rätt kanal

👉 Hur man mäter effekten och effektiviteten av din kommunikation

👉 Praktiska exempel på lyckade kommunikationskampanjer

👉 Hur native- och displayannonsering kompletterar varandra för att skapa större genomslag

Dessutom kommer NTM:s vd Lina Hedenström inleda föreläsningen med att berätta om satsningen på vår digitala omställning. Christian Ströberg, grävchef på NT, finns också på plats för att berätta om arbetet som görs för att vara en attraktiv plattform för både läsare och annonsörer.

Vi bjuder även på en god frukost och tid för nätverkande. Vi ser fram emot att träffa dig och tillsammans skapa nya möjligheter för din marknadsföring! Frukostseminariet är ett samarbete mellan NTM och Östsvenska Handelskammaren.

Anmäl dig senast 18/11.

Var:
Kammarforum, Östsvenska Handelskammaren, Norrköping
När:
22/11
Tid:
07.30: Frukost serveras
08.00-09.00: Föreläsning

Kommer du inte ihåg om du är medlem?

Våra event

Våra nästkommande konferenser,  utbildningar eller träffar

Fåtal platser

28 mars, 2025

Nätverksfrukost

Vi har skapat en mötesplats där företag från olika branscher och av olika storlek sammanstrålar...

31 mars, 2025

Företagsanpassade utbildningar

Datum och innehåll helt utifrån era önskemål! Tillsammans med handplockade experter ur Handelskammarens stora nätverk...

4 april, 2025

Uppdatering: amerikanska tullar och motåtgärder

Osäkerheten är stor och förutsättningarna för handel kan numera förändras över en natt med den...

4 april, 2025

Digitalt lunchevent med vinnaren av hållbarhetspriset 2024

Affärsnytta och hållbarhet – hur får vi båda att lyfta? Hur sätter man hållbarhet först...