Vad behöver företag i dag för att attrahera kunder och rätt kompetens? En föränderlig värld där förutsättningarna hela tiden förändras ställer nya krav och kräver nya svar.
Nina Starck och Linda von Essen-Sylvén har båda lång erfarenhet från företagsvärlden samt insikter från ledningsgruppsarbete och vet vilka komponenter som är viktiga när det gäller att omsätta visioner till praktisk handling.
Fredag den 12 april har du möjlighet att ta del av deras kunskaper då de delar med sig av sina erfarenheter i ett digitalt seminarium på temat: ”Free your mind and your ass will follow”
Nina Starck
Sortiments- och designstrateg.
Nina jobbade under 15 år på HM, inom olika designfunktioner, men även med centrala roller inom metod- och omvärldsanalys. Och därefter 3 år som designchef på Lindex. Nina har arbetat som konsult sedan 2017, med inriktning mot sortiment och strategifrågor, med kunder som: IKEA, Boråstapeter, The Swedish School of Texiles m.fl.
Linda von Essen-Sylvén
Kommunikations- och varumärkesstrateg. Kriskommunikation.
Linda har arbetat som kommunikationschef i ca 15 år och har sin bakgrund inom media bland annat SR, SVT och TV4. Linda arbetar sedan 10 år tillbaka som konsult med inriktning mot kommunikation och varumärkesfrågor.
Exempel på kunder: Toyota Motor Sweden AB, Sveriges Universitet och Högskolor, Nobia AB, Svensk Glas Återvinning AB m.fl.
Länk till seminariet skickas till dig separat i anslutning till att det startar