Östsvenska Handelskammaren

Fåtal platser

Konsten att nå ut i media – en introduktion till medieträning 

Hur tänker egentligen media? Och hur ska du tänka i mötet med media? Välkommen till en frukostföreläsning med Intellecta där du får en introduktion till medieträning.

Hur tänker egentligen media? Och hur ska du tänka i mötet med media? Välkommen till en frukostföreläsning med Intellecta där du får en introduktion till medieträning.

Hur når du ut med ditt budskap i media och varför är det bra att träna?

Vi kommer berätta om: 

  • hur medielogiken fungerar 
  • hur du kan förbereda dig för att känna dig mer bekväm i kontakterna med media 
  • hur du får fram dina budskap på ett tydligt och intressant sätt. 

Målet är att ge dig några konkreta råd och insikter som gör det lättare att nå ut och nå fram – oavsett om du möter media ofta eller mer sällan. 

Om Intellecta:

Intellecta är en förändrings- och kommunikationsbyrå. Genom att kombinera insiktsarbete, strategiskt förändringsarbete och engagerande kommunikation stärker och förflyttar vi varumärken och skapar kommunikativa organisationer. Vi finns i Linköping och Stockholm och har kunder över hela landet. Intellecta Linköping hette tidigare Identx.

Detta event är ett Coffee by: ett koncept där vi låter våra medlemsföretag nå ut med kunskap och inspiration. Läs mer här

Kommer du inte ihåg om du är medlem?

Kontakt

Annika Bornström

Verksamhetschef event och möten

Våra event

Våra nästkommande konferenser,  utbildningar eller träffar

Fåtal platser

15 september, 2025

Lunch med Kammaren

Nätverka med företagare från olika branscher och storlekar

16 september, 2025

Nätverksträff med Skeppningsnätverket

Välkommen till Handelskammarens nätverk för dig som arbetar med internationell handel!

17 september, 2025

Kurs om Avskogningsförordningen (EUDR)

Säkerställ att ditt företag uppfyller de nya kraven och bidrar till en hållbar framtid! Den...

Fåtal platser

19 september, 2025

Konsten att nå ut i media – en introduktion till medieträning 

Hur tänker egentligen media? Och hur ska du tänka i mötet med media? Välkommen till...